Talking like we used to do

Hej där! Såhär går jag mycket klädd just nu. Jeans, tshirt och mössa. Gärna med en skjorta över.
Hej blundande selfien!
Hej organiserat kaos. Här höll jag på igår (när jag egentligen skulle sovit inför mitt nattpass). Älskar att fixa grejer, det organiserade efteråt ger en så himla bekräftande känsla.
Vi är rätt pyssliga av oss hemma så snöre och prassligt papper finns det gott om.
Snurrade ihop och använde sedan sådana där som en stänger påsar med och höll ihop allt. Himla bra!
Hittade det här gamla från gymnasiet då det var A&O att ha ett bra sådant. Köpt i England och kommer ihåg stolthetskänslan över det som var, enligt mig, det bästa pennfacket någonsin. 
Thure var här med fika och drack kaffe. Hon gick igenom alla grejer jag mamma och Chey hade rensat ur våra garderober och fick med sig litegranna. Mycket roligare om ens oanvända grejer går till någon som har mer nytta av det!
Här i min lilla hörna vaknade jag i eftermiddags vid tre efter nattpasset. Så oändligt underbar säng.
Nödvändighet i mitt ljusa rum. En julklapp från de norska godingarna Daniel och jag firade jul ihop med i Melbourne.
Placerade mig i soffan och kände ungefär noll stress. 
Och för att utnyttja vuxenprivilegierna drack jag kaffe och åt choklad till "frukost".
Susanna Maria J:

Vilka härliga bilder ;)

Svar: Tack så mycket! :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: