There we were, thick as thieves.

I förrgår var det söndag och jag vaknade upp till en gråare dag än vad jag varit van vid på länge. Jag gjorde i ordning en söndagslunch som var out of this world och receptet hittar ni på min matblogg!
 
Det som blev över tog jag med mig till en hungrig Emil som fick det till lunch. Det fick ett bra betyg av kocken själv, något som gör mig lite extra glad. Vi kollade på när Leicester slog Manchester United i Premier League (bu!) och vidare när Elfsborg förlorade mot Mjällby. Jag saknar verkligen att ha fotbollskanaler hemma på tv:n alltså.
När jag styrde bilen hemåt bannade jag mig själv för att ha lämnat kameran på sängen. Sprang snabbt upp och ut till balkongen.
Ett himla regnoväder började dra sig inåt.
Det började sedan ösa ner och vinden slet i träden utanför.
Då tände jag ljus i hallen, köket och på lilltoan och myste tills Daniel kom och vi åt varma mackor med mamma. Söndagar är dagar jag försöker njuta av alltså.
frida:

men tack fina du och detsamma!! superhärlig blogg. puss

Svar: Pusstack!!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: