Tredje och fjärde

Igår alltså. Såhär blå himmel och strålande sol = jag gick barbent igen för första gången på tre fyra veckor.
Efter en fullspäckad morgon hemma åkte jag till tandläkaren. Blir alltid hur nervös som helst men har aldrig haft ett hål och har så bra salivproduktion att jag bara får massa tandsten (make sure to take notes! haha).
Jag, Nana, Malin och Hannah skulle äta lunch på Bar Prego denna dag. Alla köpte den italienska buffén i vilken en god dricka, kaffe och efterätt ingick. 
Nana!
Hannah.
Jag fick en glutenfri efterätt och vi fick alla välja vad vi ville ha för kaffe till, stort plus!
Såhär såg jag ut i alla fall, iklädd en topp mamma tänkt göra sig av med, över en vanlig svart klänning. Bytte dock om efter lunchen för att åka och jobba.
Upp i ottan för att packa här hemma i morse, samt fixa naglarna. Till frukost blev det sedan glutenfritt bröd med cream cheese, mosad avocado och några slices av världens bästa ambrosiaost.
Så snart ska jag och mina trashade jeans åka och rösta och sedan kolla på en lägenhet innan jobbet!
Susanna Maria J:

Lovely pics :)

Svar: Tack :))
Nastasja Thor

Klara:

Så härliga foton. Blev hungrig av dina matbilder, haha!

Svar: Tack snälla! :) haha, vilken komplimang :D
Nastasja Thor

Jennifer:

Alltså, du äter ju alltid så god mat!!!! Och vi kan bilda tandklubb, har också asbra salivproduktion, haha

Svar: Haha!! Dreggel och sånt AB!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: