Überfina dagar

Började torsdagmorgonen med frulle såklart: linfröknäcke med stekt svamp, bacon och bladspenat med riven parmesan <3
Efter några timmar mötte jag upp Krista för indisk lunch och senare fick jag en försenad födelsedagspresent av denne massagegudinna - en hot stone massage. Ryggen och nacken sa: tackarrrr!
Åkte ner till Borås, drack lite kaffe medan Daniel powernapade för att sedan ta oss ut och plocka lite svamp.
Vi ville ju såklart helst ha gula kantareller men det var alldeles för blött. Men det gillar ju trattisarna! 
Just hanging, ya know. I grön skog i stickad tröja med knut på huvudet. Fint liv.
Fyndade den här fina för femtiolappen när jag och Julia promenerade runt i Haga i Göteborg.
Min favorit, vink vink!
Efter en dag med regn började solen lysa ganska ordentligt på eftermiddagen.
Men när solen gick ner stekte vi kantarellerna i smör och åt på mackor.
Och på kvällen efter jag duschat såg vi de två nya avsnitten av Big Bang Theory och andra avsnittet av New Girl (för de nya säsongerna) och supermyste och somnade intrasslade. Hade efter det en superdag på jobbet igår med många timmars sömn i kroppen. Nästan studsade ut från jobbet och vinkade hejdå till killarna som flinade glatt åt mig för att jag var så upprymd.
OCH SE VEM SOM ÄR HEMMA I HELGEN <34556789. Bästa lillsyrsan. Bara varit borta en månad typ och jag har saknat henne så.
Vår underbara mami hade styrt tacogratäng med perfekt mogen avocado och grejer.
Och sen satt vi i soffan och bara kollade idol och var i samma lägenhet igen. 
Jennifer:

Mysfaktorn på detta inlägg alltså <3!! p.s. du är så himla skogsfin d.s.

Svar: Du gör mig så glad med dina kommentarer fina! <3
Nastasja Thor

Klara:

Det ser ju för mysigt ut ändå!

Svar: Verkligen fina moments de senaste dagarna alltså :)
Nastasja Thor

leavanny.blogg.se:

Härliga bilder!

Svar: Tack! :)
Nastasja Thor

Amanda Jona [SPONTAN]:

Såg mysigt ut :)

Kommentera inlägget här: