Ur iphonearkivet

Throwback till Melbourne och min mammas kusins underbara studiolägenhet <3
Jävligt go' i Daniels cyklop (som han f.ö hittade på botten av stora barriärrevet när vi snorklade i Cairns!) när jag hackar lök.
Från en solstol på Gili T.
Just hanging with ma boo.
Pre-Summerburst dag 1.
När dykar'n ringer!
(and boys)
Fina lampor på Paolo's.
Pepp på att en kompis (namn längst ner) varit med och jobbat på Game of Thrones säsong 4. Bevis på att hårt plugg och ett jäkla driv lönar sig <3
Totally me många dagar.
Selfie i hostelspegeln i Edinburgh!!!
<3
Körde hårt på favoritplaggen i våras. Hatten alltså, nomnom.
Gjorde mitt bästa födelsedagskort någonsin till Daniel.
Och fick en annan dag fina ord av honom <3
Taggade för sommar och att kunna använda mina Thailandsköpa shorts.
Var ute och sprang i vårvärmen och älskade det!
Hittade ett drömmigt kök på ig.
Hähä.
Spexade lite på fest med Marre.
Och träffade världsgoa Johan när han kom hem från Gili T.
Mitt livsprojekt.
Yep.
OCH MIN BÄSTA LUIZ SUAREZ BILD från när han bet en annan spelare i fotbollsVM, hahaha.
Drömmer om fina skor gör jag med.
Och tyckte det var så himla fint sagt. Lugnande på något vis.
Avslutningsvis ett par Dr Martens kängor jag fyndade till mamma på Emmaus i GBG. Perfekta för henne som har minifötter.
Kommentera inlägget här: