Why don't you be you and I'll be me.

"Men jag pratade ju nuuu."
Det här med frukost ihop på morgonen, det är en av de finaste stunderna på en dag. Vi var båda lediga idag; han skulle iväg och plugga och jag till kuratorn, så vi hade tid till detta <3.
PERFEKT KOKT ÄGG!
Jag satte av mot stan och efter mina fyrtiofem hos min pratvän hämtade jag ett par omklackade skor och gick en runda på stan.
Förbi ulricehamnska sidogator och en sväng in till Marika som jobbar på bokhandeln.
Mötte sedan upp de här två favoriterna, morfar och Krista, för lunch. 
När jag släppte av kusin hemma passade vi på att fota lite mot den fina tegelväggen bredvid hennes gata.
Hämtade upp morfar igen, bytte en lampa till bromslyktan, släppte av honom igen, hämtade honom och besiktade bilen och sen åkte vi hem till honom för te och fika.
Bäst bäst bäst.
Höstasolen!
Hann knappt hem innan mamma ringde och frågade om vi kunde gå en timme på stan. Jag är inte svår när det gäller kvalitetstid med henne alltså.
Ännu en bästing. Så kul att få henne att prova kläder och unna sig saker! 
Det blev sushi till kvällsmat för moí och indiskt för henne.
Sen blev himlen magisk.
Och jag dricker te vid skrivbordet och skriver ner bra saker jag känner just nu.
MalleC:

snygg jävel osv!

Svar: :)!!
Nastasja Thor

Syster i Skåneland:

Så galet snygg bästaste! Saknar dig :-*

Svar: Love you!!! Saknar dig <3
Nastasja Thor

Krista:

Love the b&w photo :)

Svar: Thanks to you! :D xxx
Nastasja Thor

Johanna:

Blir ju helt kär i dina koppar!!

Svar: Jag älskar dem med! De är köpta på Lagerhaus och tror att de finns kvar i deras sortiment! :)
Nastasja Thor

Vicky:

din outfit här! perfekt ju.

Svar: Men tack goding!!
Nastasja Thor

Klara:

Din blogg är ju så fin! Och det här inlägget gav mig sushicravings, hehe...

Svar: Tack snälla, blir så himla glad!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: