Fredagslistan.

✎ att ta tag i saker som att plantera den där basilikan som fått rötter för längesedan.
✎ pannkakslunch vid spisen när en är själv hemma.
✎ morgonskype med en pangbrud.
✎ att gå till jobbet utan smink första gången och känna sig bekväm.
✎ att samtidigt ha ett jobb där jag kan piffa mig så mycket jag vill andra dagar.
✎ när en tvättat fönstrena och utsikten från vardagsrummet är ÄNNU vackrare nu.
✎ nätter utan drömmar om jobbet = nöjd (tror jag?).
✎ när någon säger att jag kan mycket om mat, det kan vara bland de finaste komplimanger någon kan ge mig.
✎ att mormor kommer hit från England snart, längtar så himla mycket.
✎ avocado, dagarna i ända.
✎ klorofyllgröna blad som smyger sig ut ur sina skott på varenda buske och träd.
✎ att dagsljuset = fotoglädje för varenda människa.
✎ bekräftelse när allt en gör inte känns tillräckligt bra, så att en blir lugn(are) igen.
✎ effekten av att läsa listor med bra saker.
✎ att få ligga kvar och sova när Daniel går upp före mig.
✎ övergången från vinterblek hy till lite lätt solkysst.
✎ kvällsrutinen efter jobbet som innebär te, sen kvällsmat och Bear Grylls Breaking Point på Discovery.
✎ att kunna ta följe med en kollega och tänkte varje gång att han är så himla vettig.
✎ när en känner sig oövervinnerlig.
✎ ris + sås.
✎ mos + sås med för den delen.
✎ att ha drömmar och sedan förverkliga dem.
chrissy:

ba sås generellt tbh <3 och jaaa bear grylls!! har ni sett morgana robinsons serie very important people? finns en så JÄÄÄVLA rolig bear grylls-parodi där asså ni måste se den om ni inte gjort det jag kiknar av skratt varje gång

Svar: Word up sista! Haha nej, men måste kolla upp nu dirr när du föreslår detta!!
Nastasja Thor

ISA:

Alltså! lycka på dessa punkter, most of them <3

Svar: Puss!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: