Vad jag bryr mig om nu är att du ligger vaken i morgontimmen när regnet slår mot föntret.

♫♪♫ Håkan-referens ↑

En dag var Julia här och fick lite hjälp med bilder till sitt CV och den här var en såndär fin som hamnade mellan de uppstyrda.
En vanlig syn om kvällarna när jag sitter i andra änden av rummet och grejar med mitt. 
En spenatsoppemiddag som var bland det godaste och finaste på länge. ÄLSKAR GRÖNT!
Och en frukost: creme cheese + avocado + lax = dröm.
Förra veckans värmeslag som krävde att balkongdörren stod på vid gavel. Har fortfarande inte planterat något i krukorna, försöker vänta ut den här morgonfrosten som råder nu?!
Det blev halloumisalladslunch en dag.
Och ni vet i fredagslistan sist skrev jag att jag skypat med en pangbrud en morgon? Ja, ni ser här vem jag menar! Med morgonkaffe och morgonhår skrattade jag in dagen med den här bästingen!
I listan fanns även pannkakslunch vid spisen och det var bland de bättre pannkaksomgångarna jag gjort någonsin vill jag påstå. Lagom tunna med citron och socker. YUM.
Vicky:

din taste in mat = MIN taste in mat. ååååh <333

Svar: KOM OCH ÄT HOS/MED MIG! <3
Nastasja Thor

Sandra Lundin:

Alltså natasja, orkar inte med alla fina bilder och scener <33

Svar: Men Sandra! Tack <3!!
Nastasja Thor

chrissy:

aw så gullig jennifer va'ra! <3

Svar: Åh, ellir huur. Hon hade varit uppe sen gryning och var dösnigg!
Nastasja Thor

ISA:

Pannkakor! Eller ja, allt du verkar stoppa i din mun! GIVE MEEEE <3

Svar: Blir hungrig själv när du skriver om mat! ;) pusss!
Nastasja Thor

jennifer:

Åh, spenatsoppa!!! Måste göra det snart. Typ idag. Och du är en sån himla stjärna, vi måste skypa snart igen :*

Svar: Typ så himla asgott?! Mmmmm. Och ja, ja tack!!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: