Ready for autumn.

I måndags fick jag ett sms från min kusin Krista där hon frågade om jag ville med och träna. Passade på träningen men erbjöd kaffe när hon duschat färdigt och sen tog vi en runda på Myrorna och Emmaus. Kom naturligtvis ut med två jackor varav denna ljusgrå långa kappa för tvåhundra pix.
Den andra är denna i lite mörkare grå och lite kortare med markerade axlar för hundrafemtio pix. Rensade ut lite i garderoben när jag kom hem men jag måste erkänna att jackor är min last och jag får liksom aldrig nog. Jag kanske borde visa upp min samling någon dag?
Went secondhand shopping with my cousin Krista on Monday and came out with these two lovely autumn coats. The light grey one is a little longer and the one at the bottom is a bit darker with marked shoulders. I've got to admit that coats are my biggest guilty pleasure and no, I can't get enought. Maybe I should show you my collection one day?
maja:

sv: ÅH vad glad jag blir, tack så mycket xxx

Vicky:

SUCH a babe alltså. evigt snygg :*

Svar: Din jäkla going, pusstack!!!
Nastasja Thor

jennifer:

Håller med Vicky till 1000!! Dör lite på hur snygg och välklädd du är precis ALLTID.

Svar: Men fining!!! Pusstack
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: