10 saker jag inte gör.

Stötte på en lista hos Lovisa som jag snott brutalt!
↓ stryker mina lakan.
↓ vaxar kroppen på något sätt.
↓ följer koppar -och marmortrenden.
↓ bryr mig tillräckligt mycket om bakterierna för att slut bita på naglarna.
↓ tar på frostat glas och "frostat" sten *ryser*.
↓ snyter mig vid matbordet. 
↓ dricker kokosvatten, varken färsk eller på flaska. 
↓ sover på mage. 
↓ tål pälsdjur, nyser och allt möjligt av dem :(
↓ äter banan i varm mat, förstår inte grejen?!
Beata:

haha banan i varm mat, så äckligt

Svar: Word uuuup
Nastasja Thor

ISA:

Så kul att få läsa sånt här om folk! VEM fan stryker saker öht? :P

Svar: Haha det är min kille som bidragit med strykgrejer här. Kanske måsge vi ta oss an våra gardiner och skjortor men annars använder jag det inte alls!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: