Glimtar.


En morgondaniel ♥
Kaos i köket när vi fick byta vår kyl pga den gamla var från -89 och drevs av freon. Åt lite lunch samtidigt som jag tömde ut allt.
Skrivböcker är något jag inte får nog av. I den blå finns allting kopplat till jobbsökning just nu, men vet inte om jag ska börja skriva i den nya med Notebook stämplat tvärs över. Är den för fin? Men kanske bra att skriva om saker som en ofta tycker är tråkigt i en fin bok. Ja, ni märker ju vilka viktigheter som försigår i mitt huvud.
Igårkväll kom Daniels föräldrar förbi med en superfin blomma och vi bjöd på min mamas bullar och SAFT. Hur länge sen var det inte en drack saft?!
Min utomordentligt goda frukost från imorse. Den botade inte mitt ont-i-halsen men det smakade ju underbart ändå.
Vicky:

åh herre, bullar och saft <333 och frukosten sen! du har precis samma mack-smak som mig.

Svar: Den bästa mack-smaken då vill jag påstå! :)
Nastasja Thor

Jennifer:

åh <3 Många hjärtan nu, men alltså, det är så himla BEFOGAT

Svar: haha goding!!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: