Soffhäng, sushi och släkt.

I veckan fick vi besök hemma på Folkungagatan. Mamma, min kusin Toni-Anne och hennes son Nathan (som tyvärr ej är med i bloggen på hans mammas begäran.)
Fick en annan dag i veckan besök av lillsyrsan som är hemma på sportlov. Vi möttes på stan, åt jättemycket sushi och plöjde secondhandbutiker (hehe, jag är sämst på att vara arbetslös, köper liksom saker ändå...)
Till kvällsmat en dag gjorde jag egen kebab här hemma efter det här receptet.
Ska försöka lära mig göra en egen svingod kebabsås någon gång i mitt liv. Tills dess får köpevarianten fungera.
Igår mötte jag upp Julia på stan för en fika på Viskan. Blåbärscheesecaken smakade bäst som vanligt. Vi pratade bra länge om hur en bäst framställer sig själv på ett CV och hur bra det är att bolla idéer med varandra.
Sen tog jag den femton minuter promenaden hem och kände mig så himla hemma. Tycker så mycket om skogen som står i bakgrunden åt flera håll en kollar åt.
Tycker också himla mycket om växter som växer på och mot väggar.
Och grangrönt, det är ju min favoritfärg.
Bakvägen mellan alla lägenhetshusen är mysig på dagtid (väldigt mörk kvällstid dock).
Kvällen spenderades hos Daniels vänner i Fristad och sen hemma framför På Spåret finalen och Jackie Chan-versionen av Karate Kid.
Jennifer:

Åh, så mysigt <3 Känner myset genom skärmen liksom!

Svar: Det är så fint att umgås med människor en gillar ju!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: