Drömmig lördagsfrukost, 21årsfika och disco.

I lördags, då vaknade jag med min nyklippta lugg spretande åt alla håll.
Jag är alltid hungrig när jag vaknar, eller blir det inom tio minuter, så medan jag ropade på Daniel från köket bryggde jag kaffe och dukade fram. Hittade glasröret med pip på secondhand och älskar den!
Rostat glutenfritt bröd då det bara trillar isär annars. Helst med cream cheese och avocado på <3
Och till vår lördagsfrukost med tända ljus och bakgrundsmusik började snön yra utanför. Det var som på film ungefär!
<3
Avslutade med en grapefrukt som nog är min favorit av alla frukter!
När jag plattat till luggen gömde jag den under mössan och såg ut såhär!
Vi skulle nämligen till min kusin Josh och hans tjej Angelina(s) lägenhet för att träffa den engelska släkten som anlänt och fira George som fyllt 21 dagen innan.
Filma födelsedagsgrabben med skönsång i bakgrunden.
Aunty Lima som bakat en massa godsaker.
Aunty Eve.
Uncle Lee.
Josh och Krista.
"Let me do your hair!!!!!"
"Okay then."
Min kusin Jodie är här från Sydney där hon numera pluggar och bor. Vi bodde ju hos henne när vi var ute och reste men så fint att ses igen även om det var mindre än ett år sen sist <3
Hela gänget <3 fr.v. Angelina, Josh, Daniel / jag, Lima, Jodie, Julie, George, Eve, Mark, Krista, mamma, Lee. 
Jag valde att hänga med gänget till Marbäck på kvällen för att dricka lite gott och kolla på serier.
Lima och Lees ljuvliga hängmojäng i köket.
Det stickades en del framför Outlander men jag blev bara skrämd av ett knallskott och spillde rödpang över hela mig själv och Lima! 
Det blev ett par stycken cocktails framför filmen Pride (rekommenderas pga fin bra viktig och allt trots att den är väldigt homogen) och sen hade vi disco i vardagsrummet och sjöng till Oasis.
Jennifer:

Luggspretet och glasröret! <3

Svar: <3
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: