4 x bok.

 
Jag ser mig själv som en läsare. Som en person som sitter och plöjer rad efter rad, sidor i mängd, kapitel på kapitel. Men när jag väl läst färdigt något har jag ofta svårt att hitta något nytt som känns lika roligt. De här fyra titlarna har fastnat hos mig och jag har med mig två ner till Frankrike. Jag är inge vidare på det där med recensioner, men jag lovar att säga till om jag gillar dem!
 
Steglitsan av Donna Tartt
Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
Det handlar om dig av Sandra Beijer
Ode till min familj av Sara Stridsberg
chrissy:

åh vad kul! jag har läst 2 av dessa (steglitsan och beckomberga) och har de andra 2 på att-läsa-listan, så ser gärna recensioner på samtliga! happy reading :)

Svar: Ska försöka sätta ihop någon recension då! Så himla tråkigt när jag började läsa Beckomberga så flög en massa sidor ur boken och ut över hela stranden :(
Nastasja Thor

Sandra:

Har läst alla utom cirkeln men tror att jag skulle älska den serien om jag gav den ett försök. Hoppas på recension sen!

Svar: Fick så himla mycket pepp om att läsa den av tjejen som jobbade på Pocket Shop på flygplatsen när jag åkte till London sist att jag kunde inte låta den stå på hyllan sen, haha. Skriver ihop något vad jag tycker om den! :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: