Dé é Nice.

Photo: Jennifer.
 
Nu har jag stämplat ut, bytt om och säkert kissat en triljard gånger pga resfeber. Vi har lastat in väskorna i bilen och tackat mamma och moster för skjutsen till flygplatsen. Nu sitter vi nog och avnjuter det där lugnet innan flyget går, när allt är incheckat och en bara kan vila fötterna och prata om saker vi ser fram emot.
 
Hej Nice, trettiofem graders värme, semester, sol, bad, vin, ost, vackra hus, vackert språk och flykt från vardagen med min bästa halva!
Julia Alvina:

Åhhh, ha det underbart!! (Hahaha älskar rubrikreferensen x))

Svar: Tack Julia! :) haha, kul att min humor uppskattas!
Nastasja Thor

Vicky:

jaaaaaaa ååååhhh där bodde jag ju i ett år ungefär vet du väl???? hoppas ni spanar på min guide ---> http://vickys.se/?p=12615! ha det GULD fining!

Svar: Alltså glömde ju detta men har ju läst din guide nu och hittat till pizzastället, kan dock inte äta men kul att se triljoner människor köa utanför ;)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: