Några ihopsamlade bortglömda ögonblick.

För ett gäng veckor sedan åkte jag till Ulricehamn för att hänga och jag passade på att njuta av den här utsikten från mammas balkong. Det är lite samma sak det här med balkong och badkar, en tar det för givet tills en blir utan och då helt plötsligt så blir det väldigt klart hur underbart det är. Nu har vi båda två hemma på Folkungagatan och jag försöker verkligen utnyttja dem! Hur som helst, min hemstad är otroligt vacker.
Men de här två var trötta och halvsjuka och togs naps i soffan, men jag åkte och grillade på kvällen om ni minns?
En annan dag ringde Jaqueline mig och frågade om jag ville hänga med på en grej hon skulle göra för sitt nya jobb. Jag tackade ja och vi gick runt i Borås och filmade grejer och sedan tog jag ett gäng bilder åt henne för en intervju samt lite headerbilder. Ni hittar dem här!
Mormor och morfar var hemma samtidigt en dag hos mamma så jag åkte dit för att äta lunch. De är inte ihop längre men är bra vänner och mormor är inte sen med att bossa över honom när det gäller hans blodsocker och diabetes, haha. De är så lustiga.
Hemma i fönstret står mina elefantöronskott. Jag vet inte om det är standard, men "moderplantan" ger så mycket skott och det börjar bli dags att plantera om två eller tre till som börjat trängas i den andra krukan. Himla kul i alla fall!
Sist ut är mina två favoritböcker här hemma nu. Jag älskar skrivböcker med smala rader, jag skriver bättre då. Moleskine är mitt bästa märke med det mjuka läderomslaget och de tunna papprena. Jennifer tipsade mig om att Amazon hade rea och att kalendern var jättebra då hon själv köpt en så jag slog till jag med. Perfekt för mig om (när) jag ska plugga i höst.
Kommentera inlägget här: