Återföreningen av (nästan hela) Tjejmaffian.

Sen ett par år tillbaka, kanske tre, så har vårt tjejgäng kallat oss Tjejmaffian. Det började med att vi skulle välja ett namn till vår nya sms-grupp och då blev det det. Kända, ökända, omtalade, omskvallrade, who cares! Vi har haft så sjukt kul ihop att jag önskar att jag kunde visa er allt. Vi har varit väldigt splittrade över jordklotet det senaste och förrförra fredagen så var det dags för en grillkväll med gänget hos Elin.
Vi körde dart i kvällssolen. Hej Nina, Elin, Nana, Marre!
Var liksom ute i kjol och virkad överdel, frös inte och hade ett leedende stort som en halvmåne.
Thure kom brun som en solkysst gudinna från Greklandssemestern.
ÅH SÅ MYSIGT!
Det dukades upp.
Mat i mängd, för det är topp tre bästa grejerna med maffian.
Let's eat, liksom. För efter maten hade vi alla skäl i världen att jubla då Elin bjudit dit oss av en speciell anledning.
Första Maffia-bebisen med no other than mama to be här! Det fälldes tårar och studsades omkring i köket bra länge och vi fick veta hur pirrig Elin i flera veckor för att berätta det.
Några av brudarna hade varit finurliga och klurat på detta och beställt hem grymma nappar med vårt trademark på. 
Malin och Sofie var också där och vi skrattade och pratade oss igenom resten av kvällen. Äntligen, säger jag bara ♥
ISA:

Tjejgänget "från förr" är ju något unikt alltså! men SÅ SÅ svårt att få till träffar, *cry*. Fint att ni lyckades <3 kram!

Svar: Eller hur! Jag bor 40 min bort från nästan alla med så missar de där enkla kvällsmatsträffarna du vet.. Fint när en kan ses!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: