Fredag med AW.

Jag gillar det här med att börja veckan med att se tillbaka på det roliga som hänt under helgen, så vi börjar med hur fredagen var! Jag vaknade en kvart innan klockan och hann tänka: sovmorgon - försovit mig till HP - fredag - åh, nerver över skarpt läge på jobbet.
Jag stoppade i lurarna i öronen, lyssnade på love on top och studsade iväg till första dagen på traineen efter vår utbildning.
Jag brukar inte ha med kameran men jag prickade in rätt morgon att ha den till hands.
Möttes av blå himmel bakom dimman som mötte skogen, mums! Efter en lång dag med darriga händer till en början och total utmattning mot slutet var det dags att fira att vi utbildningen var klar.
Vi gick till The Company, här är Elvira!
Rasmus.
Pontus! Har missat att ta en bild på Andreas, men de här två sitter ihop, haha.
Taco-Ted!
Joakim till vänster har varit vår utbildare, och Martin till höger.
Lisa!
Axel.
David och Lisa (och Martin då förstås...).
Vi hade så nedrans trevligt i ett gäng timmar med lite dryck och några rundor tacobuffé. Hade gärna stannat längre men som ni vet väntade ju ett stort prov dagen efter. 
Klara Amanda:

Hahaha, åh, vaknade innan mitt alarm i lördags och trodde att jag hade försovit mig då det inte hade ringt. Hoppas att provet kändes bra för dig!!

Svar: Haha alltså paniken i det!! Hoppas det gick bra för dig, det var kaos i min skalle ;)
Nastasja Thor

Sandra Leone:

Hoppas att provet gick bra! Jag skrev det för ett par år sedan och kände att det mest var fem timmars hjärnmosning.

Svar: Tiden för utvisa det tror jag, men kändes okej. Var mycket mosigare förra gången jag gjorde det, inte lika mycket press i år!
Nastasja Thor

ISA:

Ser ut som en väldigt bra uppladdning för provet. Var det sån där superbillig fredags-AW-taco? Love it!

Svar: Det var en sån där "köp en dricka för 45kr och ta tacos", riktigt trevlig AW!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: