Fredagslistan.

❀ när utbildningsgruppen en är en del av får så himla mycket beröm för provresultat och närvaro.
❀ de där riktigt ärliga skratten.
❀ skuggbilder på väggarna när solen lyser genom fönstret.
❀ när en vågar skriva sms till vänner när en mår riktigt jäkla kass och får så fina peppande svar.
❀ att överlåta sitt hår i någon annans händer och bli så himla nöjd med resultatet (ni ska få se min nya luggversion snart!)
❀ att lyssna på Love on top med Beyoncé påväg till jobbet och känna att jag är fan ON TOP!
❀ att köpa sushi mitt i veckan istället för att laga kvällsmat.
❀ en lugn spellista, en yogamatta och mjuka kläder när en sätter sig ner och andas efter en lång dag.
❀ mönstrade byxor, för att de livar upp vilken grå dag hur enkelt som helst.
❀ att känna att en utvecklas och blir bättre på något.
❀ frukostar som drar ut på tiden för att en har tid.
❀ bilder från resor på kylskåpet.
❀ att märka att det var en bra idé att sluta med ppiller - hej sexlusten, hejdå stor bidragande faktor till ångesten!
❀ musik som känns; house som får mig att tänka på vibrerande fest och klassiskt som får armhåren att resa på sig.
❀ att gå genom regn med skoskav men ändå le så stort helt automatiskt för att huvudet vill det.
❀ när en står och diskar en ledig dag och hör tonerna till Don't know why i högtalarna och tänker att Jag är ju i en tumblr-bild nu.
❀ att vi har varsin speciell mugg här hemma vi alltid väljer när vi ska dricka kaffe.
Daisy:

skuggor är det finaste, särskilt på morgonen

Svar: Håller helt med!
Nastasja Thor

ISA:

Men så mycket fint. vardagen ibland alltså <3

Anonym:

åh, skuggan!! Så fint!

Kommentera inlägget här: