Helgbilderna.

I fredags var jag så himla rastlös så efter att jag gjort min rösti satte jag igång med att baka tekakor. Jag har bara gjort det en gång tidigare och det blev bra den här gången också. Alltså ett superlätt recept!
Äts helst med smör och ost bara. Här hittar ni receptet!
Jag gick ner en stund tidigare till stan innan afterworken och köpte på mig tre nya böcker. Är så himla sugen på att försvinna in i lite text.
Lördagen började med en kopp starkt engelskt te med dagboksskrivande tills Daniel gick upp också. Jag gillar tysta morgnar också, de där när inget ljud stör och en vet att en inte behöver stressa runt.
Sen blev det frukost. Sånt här åt vi HELA tiden när vi datade i början men mer sällan nu och då smakar det så himla mycket godare. 
Vi hämtade upp Josh ett par timmar senare, åt lunch på Sibylla och promenerade sedan bort till Stadskyrkan.
En lördag vid halv tre = ingen i Ulricehamn ute på gatorna.
Vi satte oss i bänkarna tillsammans med moster, morfar, kusiner, mamma och vänner.
För min syster och Reliance Gospel Choir var i stan och ägde! Första låten dirigerade min lillsyrsa, åh jag var så himla imponerad alltså!
Jag hade bestämt mig för att inte gråta den här gången om hon sjöng ett solo, vilket jag höll. Satt bara och log så himla stort och kände hur det liksom brände i maggropen och värkte i hjärtat av stolthet. Fattar inte hur hon vågar!
På kvällen köpte vi pizza och tänkte bara ta det lugnt framför SOA men vi fick sms av Daniels vänner Eric och Tilda om vi var sugna på lite häng. Så vi bjöd hem dem på vin och ärligt talat, har inte skrattat så hårt på riktigt länge. Eric är Daniels barndomskompis och han och Tilda är föräldrar till Daniels gudson.
Den här trion bodde ihop ett tag och hade så många roliga historier om förr i tiden att berätta om.
Sen kom mina pocherade ägg på tal så jag sa att det är klart att jag visar hur en gör. Eric äter inte ägg annars men sa att det var det godaste han ätit i äggväg, woop woop! När det började närma sig småtimmarna drog de vidare ut på krogen medan vi somnade stenhårt hemma.
Igår vaknade jag mörbultad i min förkylning men mötte upp Jennie och Edina för lunch och fika. Så himla fina timmar men jag fick avrunda när mitt huvud började snurra. Kvällen spenderades sedan framför de sista fem avsnitten av Sons of Anarchy, fasen vad jag lipade! 
Jennifer:

Åh, sitter här med gåshud!!! Din syster är ju SÅ duktig! Och jag köpte också Orlando härom veckan! Började läsa den i lördags och alltså, den är <333

Svar: MEN ELLER HUUUUR! Köpte den pga du säger att hon är så duktig författare, är jättespänd :D
Nastasja Thor

ISA:

åh du fick det just att se SÅ MYSIGT ut med en småstad en lördag eftermiddag! jag som brukar få ångest av sånt! <3

Svar: Haha åh, vad snällt sagt!
Nastasja Thor

Michelle:

Vilken härlig helg! :D

Kommentera inlägget här: