Moments.

Vi börjar i söndags. Vi tog sovmorgon för att vi varit ute och slirat dagen innan på Barret (Carro → Barro → Barret) och Kims inflyttningsfest. Någonstans efter vår sena frukost blev det mellanmål i sann hemmaanda: o'boy och riskakor med marmelad och ost.
Jag skrev till Julia någon gång när vi vaknade att det hade varit fint att ses snart så hon bjöd in oss på våfflor och kaffe. Perfekt tempo en sån dag.
I måndags gjorde jag min första dag på jobbet och när de släppte oss en timme tidigare fick jag njuta av årets första balkonghäng. Lyckan spirade i mig när jag drack mitt fem-kaffe och skrev i dagboken medan jag lyssnade på någon lista på telefonen.
I tisdags var mamma hemma hos oss en stund och åt och hängde. Sen gick vi på en promenad och utforskade en stig Daniel sett. Då hamnade vi helt plötsligt här, med vy in till elefanternas inhängnad vid Borås djupark, från vad som kändes som mitt i vårt lägenhetsområde.
Sen gick vi hem pga jag var sur för inget. Fick dåligt samvete och erbjöd att hänga med på promme till mataffären med så det gjorde vi under den här fina himlen.
Igår var en sån dag där eftermiddagen var tvunget att börja med mat. Klassiska tillbehör för en svingod macka: stekt ägg, portobellosvamp, avocado och bacon om en vill. Önskade mig lite HP sauce men hade ingen hemma...
Hemma Hos Felicia:

Vilken härlig morgon! Frukosten såg ju så himla god ut! :)

ISA:

Men blev man hungrig nu eller? JA! så fina bilder!

Svar: Tack gullet!
Nastasja Thor

lovisa:

men åh, fint det ser ut! blir onekligen fiknyen, vad äre för jobb?

Svar: Tack finis! Det är ett kundtjänst jobb men via chatt istället för telefon :)
Nastasja Thor

chrissy:

dreglar!!! är så himla sugen på att äta men klockan är liksom kvart i ett ops. och allt det här ser SÅ gott ut! har aldrig ens ätit riskakor med ost, i didnt even know that was a thing! vill testa det bums NU hehe

Svar: HAHA! Åh, riskakor alltså, så gott. Med kokt ägg och avocado med, yum in my tum!
Nastasja Thor

Vicky:

kan du sluta äta DE GODASTE grejerna nånsin? alltså du äter så vardagslyxiga grejer jämt. ÅH nu hungrig.

Svar: Åhhh, vad go du är! Vardagslyxmat är så värt. Det höjer livsglädjen tycker jag xxx
Nastasja Thor

jennifer:

Alltså, DU <3 Blir helt lycklig i hela kroppen av balkongbilden! Och våfflorna! Om jag inte hade haft världens mest upptagna dag hade jag definitivt gräddat våfflor! Det får bli imorgon i stället.

Svar: Daniels mästerliga fotograferande! :) det är ju så jäkla gott med nygräddade våfflor alltså, vill med ha nu!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: