Något om en söndag.


Hittade denna eminenta lista hos Vicky och tänkte att i mitt mensigaste tillstånd är det här perfekt bloggmaterial.
 
något som väckte mig: min veckorutin avspeglar sig även på helgen och jag vaknade automatiskt klockan sju.

något jag ätit: två frukostmackor och äntligen lunch, bestående av left-over lasagne och sallad.

något någon sagt: "[...] Ät lite (mycket) choklad och drick te!! ♥♥" när jag beklagade mig om min ynklighet till Jennifer.

något som jag sagt: "I can't handle taking the fight every time someone says something racist or sexist." till mamma angående människor jag ständigt träffar på som inte tänker sig för eller bara inte förstår innebörden av det deras munnar säger. Även om det är viktigt och allt, jag är för feg och orkeslös mvh person med förstärkt känsla pga mens.

något jag önskar mig: ett par vita sneakers, en cykel eller ett gäng fina ögonskuggor från Makeup Store när jag fyller år.

något jag saknar: löprutiner som inte är infekterade av smaltänk.

något jag druckit: te och några glas mjölk. 

något jag gjort: sminkat mig i onödan för en söndagslunch jag skippade och körde hem till Borås istället.

något jag haft på mig: svarta jeans, den perfekta randiga tunna trekvartsärmade tröjan.

något jag tänkt: att jag på något sätt vill få ihop tre, fyra dagar i sammanhängande ledighet två gånger i sommar så att jag och Daniel kan hitta på något och jag kan få träffa bloggvänner i Stockholm.

någon lukt/doft: Daniels 5+ olika parfymer. Stekt vitlök. Nybakat bröd. Sol mot hud.

ISA:

Dumma tankar kring löpningen!! :O MEN rolig lista i övrigt fino!

Vicky:

mmmh ....... kan signa på något jag saknar. tyvärr alltså. facking *livet* *samhället* *media* *strukturer* osv orkar ej. OCH please ordna sthlm i början på juli för då är jag hemma!!

Svar: <3 feel your struggle sister! Det är min plan! Får se när/om Jennifer kan då med, vore ju så kul!!
Nastasja Thor

Sandra Lundin:

Älskar att få läsa lite mer om dig som i det här och inlägget ovan. vill också ha svarta jeans och perfekta randiga tunna trekvartsärmade tröjan!

Svar: Åh, kul att du uppskattar inläggen! :) kan tipsa om Carlings egna märke gällande svarta jeans, de bästa jag haft. Tappar inte formen och är supermjuka.
Nastasja Thor

jennifer:

Hallå, hej, tja!! Jag är definitivt hemma i Sverige då och hade hellre kapat min ena hand än att missa när bloggvärldens finaste personer träffas! Och hallå, det var SÅ bäst att få skypa med dig, gjorde verkligen de återstående timmarnas plugg så oerhört mycket lättare. <3

Svar: Then it's a deal! Men eller huuur, hade verkligen en så fin kväll efter det :D!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: