Söndagsfrukost.

Amerikanska pannkakor står min sambo varmt om hjärtat så jag provade att göra en glutenfri variant i morse. Jag använde mig av bovetemjöl och de blev bra förutom att våra stekpanna buktar så att de förblir inte runda när en hällt i smeten. S(m)ak samma. Lite schyssta blåbär hade inte suttit fel, men det får bli nästa gång. Idag går vi båda på sparläge efter en väldigt trevlig kväll igår där vi firade tre födelsedagsbarn med stenungsbakad pizza och biljard. Jag ska fixa lite med fack -och a-kassapapper, annars blir det nog en liten sväng till affären och en söndagsfilm.
 
Har ni haft en bra helg?
Kategori: Mat
Elin Gåhlin:

Åh vad gott med Amerikanska pannkakor, själv blev det bananpannkakor imorse!:)

Svar: Bananpannkakor är gott det med ju! :)
Nastasja Thor

Jennifer:

åh, pannkakor!! hur fint sammanträffande är det inte att jag precis googlade "best pancakes Edinburgh" för att planera Fatous och min invigning av sommarlovet?

Svar: Men så gött! Älskar pannkakor. Nästa gång blir det med bacon och blåbär med, mmmm
Nastasja Thor

ISA:

Varför är jag alltid efterklok och ångrar att jag inte slog till med en helgfrukost!? </3

Svar: Ahhh det är ju det bästa med helgen!
Nastasja Thor

Sofia:

Så gott med amerikanska pannkakor! :)

Kommentera inlägget här: