Things to come and things that have been.

Jag ser fram emot varmare grader så att jag kan gå runt i tunna prickiga fladderbyxor.
Jag längtar efter grönskan.
Och den varma solen som lyser genom trädkronorna.
Efter sommarregn som lämnar söta spår efter sig.
Och ljus ljus ljus som gör alla tillfällen till fototillfällen.
Jag längtar speciellt mycket efter lillsyrsan som kommer hem till våra trakter igen efter ett år i Skåne. Idag åker hon och den grymma gospelkören hon är en del av till USA i 2,5 vecka för att gospla och lyssna på gospel. Alltså, är så avundsjuk och stolt på en gång! 
Oslofru:

Fantastiska bilder, älskar byxorna du har på första bilden :)

Klara Amanda:

Så fina foton! Får sådan sommarkänsla av nummer 2 och 3. Mmm.

Svar: Tack Klara! Kände likadant i morse. Mmm, sommar.
Nastasja Thor

ISA:

Den där sommarängen. Svensk sommar, glömmer alltid hur fin den är!

Malin / Inte vego, men:

Längtar också efter min lillasyster, som befinner sej i Australien i några månader till. Vi kommer inte ha setts på ett år när hon kommer hem, vilket är alldeles för lång tid att inte träffa sin bästa lillasyster på.

Svar: Åh, vilken fin reunion ni kommer få! Det är så fint när en äntligen får ses igen. Håll ut!
Nastasja Thor

Sofia:

Åh längtar också efter allt detdär!

Svar: Det kommer vara så skönt när en inte behöver vira halsduken tre varv för att blockera ut isvinden slltså.
Nastasja Thor

sjalvstark.blogg.se:

Älskar byxorna!

Gå gjärna in och titta på min nya blogg! ;)

Svar: Tack! :)
Nastasja Thor

Ida - foto & häst:

åhh så vackra bilder!! :'D och längtar med till allt, ja efter sommaren omg :')

Svar: Tack!!
Nastasja Thor

Saknade Hundar:

Fantastiska bilder! Tassbilden var faktiskt en personlig favorit.

Jag kommer med en liten upplysning som jag hoppas att du/ni vill ta del av.

Det försvinner hundar varje dag i vårt land. Vissa stjäls av hundvakten, vissa springer bort efter att ha blivit skrämda av ljud och andra sticker på haren i skogen. Ibland ser man aldrig hunden igen och matte och husse får leva med ovissheten för resten av sina liv…

MEN, många gånger kommer dom till rätta igen. Detta tack vare alla frivilliga som hjälper till att sprida information, som söker eller som gör något annat som underlättar för att hunden ska komma hem igen.

Kanske finns det någon hund som är bortsprungen i ditt område och du kanske kan tänka dig att hjälpa till att söka? Eller bara sprida informationen och hålla ögonen öppna?

På webbplatsen www.saknadehundar.blogg.se kan du hitta information om saknade hundar runt om i landet. Kanske finns det någon du vill/kan hjälpa?

Tack på förhand, för engagemang och för att du tar del av information. ♥

Robex Lundgren:

fint

Anna Hansson:

Vilka fina prickiga byxor!!

Svar: Tack så mycket! :)
Nastasja Thor

Alice:

Instämmer med andra som kommenterat, fantastiska bilder!

Svar: Tack snälla!!
Nastasja Thor

Ida Nilsson:

Jättefina bilder verkligen! Och jag förstår vad du menar, jag längtar efter sommaren som en tok! Vin på altanen, grillat och gå barfota i gräset <3

Svar: Tack snälla!!
Nastasja Thor

Moa | hobbyfotograf:

Sommaren får gärna komma nu :)

Elin:

Så fina bilder!

Svar: Tack :D
Nastasja Thor

Matilda:

Härliga bilder!

Svar: Tack :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: