Vasaloppssöndagsförmiddag.

Oh hello! Det blev visst ett litet glapp i uppdatering igår. Vi trillade nämligen in halv sex igår morse efter en av de bästa utekvällarna (natten) någonsin. Var sedan dödstrött hela dagen, åkte tåg hem, duschade och bytte om för att sedan gå på inflyttningsfest! Så att ta sovmorgon i morse bredvid min saknade sambo, göra stor frukost och mysa framför sista milen av Vasaloppet har varit så underbart. I vanliga fall hade en sånhär dag inneburit en stor släng av söndagsångest, men jag har verkligen haft så fantastiska dagar i Stockholm att jag kommer leva på den känslan ett tag framöver här.
 
P.S
Är så himla smickrad över Lovisa och Vickys fina ord och länkningar till min lilla blogg. Blir alldeles varm i hjärtat. Så ett stort hej och välkomna till er nya som kikar in här - jag blir så glad! ♥
D.S
chrissy:

waowiewow va fina bilder!! ser SÅ mysigt ut. degar också framför vasaloppet idag hehe. puss

Svar: GULLE! Haha riktigt seg dag idag alltså, hujeda mig. Puss
Nastasja Thor

Vicky:

puss!

lovisa:

puss! och varsågod! <3

ser ju himla mysigt ut, vasaloppsfrukostar är ju verkligen det. förra året slog vi på stort, tippade och gick upp och gjorde scones. i år ställde jag klockan på 7.57 och gick upp och såg starten, första kilometrarna och somnade sedan om igen <3

Svar: Men gudars vad mysigt! Målet är ju att någon gång åka det där jäkla loppet, så kan en vara en del av folkfesten :)!
Nastasja Thor

ISA:

ujuj, en tvådagars alltså!? hurtigt! blir bara så nyfiken, bor du långt från sthlm? :)

Svar: Haha, hurtigt är nog inte namnet ;) bor ca 4h på tåget söder om Stockholm, i textilstaden Borås! :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: