11 maj.

Har ju glömt visa bilderna från Daniels födelsedag. Jag hade pyntat hemma, en får ju passa på att hänga upp vimplar i köket när det är en speciell dag!
Jag hade slagit in paketet i mitt finaste mjukaste prasselpapper från Anthropologie med dymo-text och jutesnöre och handskrivet kort.
Där inne rävsov han medan jag pysslade (och brötade pga var ovanligt klumpig denna morgon just?)
Men så sjöng jag och kom in med kaffe och ljus ♪♫ Han fick ett par flugfiskesolglasögon av mig, så han kan se firrarna genom vattnet utan solskensblänk!
Frukost åt vi med, en klämgrillsmackehistoria med svamp och avocado och bacon och ost och grejer.
Men Nastasjan hade glömt köpa gf-bröd till sig själv så hon fick äta knäckebröd.
*Fota födelsedagsbarnet med frukost i mun.*
Daniel spenderade dagen på högskolan och jag hängde med mormor under tiden. Jag köpte med mig Daniels favoritgrej att äta: lyxräktårta från Citygross pga minimalt med majonäs.
Han blev glad! Vi gick ut och åt en middag på kvällen och fortsatte sedan hänget hemma denna fina måndag. Snipp snapp snut, då var Daniels födelsedag slut!
Kommentera inlägget här: