Ett hej från östra London.


Ville bara kika in och säga att jag lever och mår bra. Går runt i någon slags dimma av nöjdhet, längtan och ängslighet över den här staden. Vill flytta och bo här men samtidigt inte. Saknar hemma men vill stanna här. Charmen är att ha båda platserna så tillgängligt, men orkar inte att det är så dyrt att jag knappt kan överväga att flytta till den här staden. Sitter på the Old Shoreditch Station och har druckit latte och kollar på snygga människor i all oändlighet. Varenda person är dressad, groomad och fixad på ett så casual sätt jag smäller av. Imorgon väntar musikal för min del och så ska jag försöka hinna med att bjuda på hemmagjord Pyttipanna, gå på restaurang, och träffa en gammal kompis från Rugby. Och nu skiner solen igen, fan vad fint. 
ISA:

låter så fint ändå, resor och kontraster från hemmets vardag är ju tjusningen med livet! kram till dig och njut så mycket du kan <3

Svar: Det är viktigt det, att ha lite kontraster så att en kan uppskatta alla sidor liksom. Puss!
Nastasja Thor

Sandra Lundin:

Så fint, Natasja. Svårt att bestämma sig var en ska bo ibland så jag förstår dig. Är i alla fall glad att du delar med dig av lite london vyer här :)

Svar: Det är liksom utanför ett hotell, alla de här växterna. Älskade det! Och svårt att veta exakt alltid, men det är väl så att det aldrig går att veta hur det blir innan en gör något. Samma med flyttar.
Nastasja Thor

Jennifer:

Igenkänningen alltså. Är så otroligt velig på vart jag kommer bo när jag är färdig med utbildningen här i Edinburgh, det finns ju alldeles för många fina och bra platser.

Svar: Det löser sig ju trots allt, men ovissheten gör en ju galen. <3
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: