Men jag går inte isär när jag går med dig.

↑ Håkan Hellström ♪♫♪ 

Vill ba kika in och säga glad fredag på er! Jag har varit ledig idag (hej igen, 4-skiftsschema) och gjort ärenden på förmiddagen som annars blir jobbiga efter fyra, som att gå till systemet och köra i Knallelandsrondellerna </3. Jag har en så himla fin helg att njuta av. Snart kommer Julia hit på eftermiddagskaffe och ikväll ska vi göra svamprisotto och hänga. Daniel och jag ska på bröllop imorgon och på söndag åker jag till Glimåkra för att se lillsyrsan och hennes körs sista spelning ihop i denna Folkhögskoletid. Den här helgen skiljer sig extremt mycket mot tre tidigare år då jag befunnit mig på Summerburst, men det passar mig fint kan jag säga. 
 
Vill ni berätta något fint ni ska göra i helgen?
ISA:

låter himla jättefint med bröllop tycker jag, då kanske du & D får feeling med och slår till ;) haha!

Svar: Haha det kommer dröja ett tag för oss men lovar att ni får veta när det händer ;)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: