En såndär studentpubskväll

Onsdag för två veckor sedan hade jag pluggat största delen av dagen i biblioteket och lämnade några klasskompisar för att fota Rebecka. Tim trodde inte på mig när jag sa att jag skulle höra av mig sen för att joina dem men ag gick hem och lämnade min väska innan jag tog bussen ner till stan med denna himmel över mig.
Det skymde men regnade inte ett dugg för en gångs skull.
På Kings Hill (som har studentkväll på onsdagar) satt redan Ida, Caroline, Joakim, Tim, Tea och Teas kompis Rebecka. Är så glad att på bara en månad hängt så mycket med olika delar av klassen utanför skolan, det är precis det jag hoppats på.
Caroline och Ida, hejhej!
Vi käkade och snackade ett gäng timmar, sedan blev jag trött och bestämde mig för att ta följe med Tea och Rebecka som bor i princip sju minuter från oss. Plus i kanten fick jag, för att jag slog hål på myten om att en aldrig dyker upp när en säger "Jag hör av mig sen.". 
ISA:

Så fint att ni redan "hittat varann", så skönt när man går från att bara va klasskompisar till faktiskt vänner :)

Svar: Det är verkligen så kul! :D
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: