Länkfest!

Jag kom över Facebooks spara-funktion ganska tidigt (tryck på pilen bredvid filmen och tryck på "spara filmklipp", de återfinns sedan under favoriter längst upp till vänster!) tror jag och älskar faktiskt den. Samlar alla mina favoritklipp där och kan gå in och kolla om jag vill ha mig en humörhöjare. Den går även utmärkt att använda som en bank för andra genrer än humör såklart, så jag tänkte länka några favoriter jag samlat på mig där!
I started using Facebook's save-function (press the arrow next to the film and save there, find all your saved clips under favourites up on your top left!) pretty early and use it quite a lot, so today I thought I'd share some ove my favourites!

PRESS THE PICTURES FOR LINKS!
→ Ethan är färgblind och får ett par solglasögon av en nära person till honom som gör att han kan se färger på riktigt för första gången. Jag erkänner, jag blev tåris av glädje.
Ethan is colourblind and is given a pair of sunglasses from someone dear to him; they allow him to see colour for the first time. I admit, I became teary-eyed.
→ Franchesca Ramsey förklarar hur en kan (borde) tänka när en vill vara en allierad person och tar bland annat upp privilegier på ett så himla enkelt sätt.
Franchesca Ramsey explains how you can (should) think when it comes to being an ally and explains things like privelige really simply.
→ Grymma Sara Amini imiterar karaktärerna från Orange Is The New Black och är verkligen klockren!
Amazing Sara Amini imitates the characters from Orange Is The New Black and is so good.
→ När Amy Schumer är hos Ellen och det är första gången jag ser Ellen mållös. Hej skrattfest!
When AMy Schumer is a guest on Ellen and it's the first time I've seen Ellen speechless. Laugh away!
→ Bandet Banditos gästar Audiotree Live och spelar bland annat låten "Old Ways", in och lyssna för örongasm.
The band Banditos guesting Audiotree Live where they, amongst others, play their song "Old Way". Listen for eargasm!
 
Vad tycker ni, ska jag köra på med lite länkar av olika slag i framtiden? Det kan ju vara andra grejer än youtube-klipp också såklart! 
Is this something I should carry on with? It can be other things than youtube-clips as well of course! Hit like to say yes!
Vicky:

hahaha åååh oitnb-impressions <3 äntligen fattar jag dessa referenser pga började kolla denna serie ca: 1v sedan. *ickeserietittare*

Svar: Hahah, visst är hon bra! omg, är så avis på att du har kvar alla avsnitt, gillar serien så mycket :D
Nastasja Thor

chrissy:

JA TACK fler länkinlägg! älskar att bli tipsad om sånt som jag kanske inte annars skulle få nos om!

Svar: Wiiie, kul Chrissy! :D Det kommer fler för din skulle, tycker att det är så roligt att bli tipsad jag med!
Nastasja Thor

Jeanette:

Tak för tipsen!

Svar: Varsegod!
Nastasja Thor

ISA:

älskar tips av alla dess slag!! mer mer mer :D

Kommentera inlägget här: