The blue suede jacket and block heels

Coat & shoes Myrorna (second hand), slacks & tshirt Gina Tricot 
 
Det var som att jag jinxade mig själv när jag skrev att jag hade köpstopp förutom de röda skorna jag hittade för ett par veckor sedan. För dagen efter sprang jag på dessa svarta skor som jag också älskar. De har den där typen av block-klack som jag tycker är så fin. När jag sedan var på second hand-rundan med Jenny i Göteborg förra veckan fann jag jackan. Den är i äkta mocka och var lite dyrare än vad jag brukar slå till på, men känner fortfarande att det var så värt det. Gillar att ärmarna slutar precis ovanför handleden också.
 
Translation to English 
 
It was like I jinxed myself when I wrote that I had a shopping ban except those red shoes I found a few weeks ago. The very next day I found these black shoes that I also love. They've got the kind of block heel that I think is so classy. When I was on my second hand round with Jenny in Gothenburg last week I found the coat. It's real suede and a little more expensive than the things I usually buy, but I still feel it's worth it. I like that the sleeves finish just above the wrist too.
Johan:

Snygg outfit.

Svar: Tack!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: