Video blog II

Det var längesen jag publicerade den första videobloggen men nu kommer den andra i form av en lista. Jag kommer fortsätta köra på engelska, tänker att det kan vara lite av ett kul inslag här. Hoppas att ni gillar!
 
 
It was a long times since I published the first video blog but here comes the next one. I'm going to keep doing them in English, the thought being that it might be a fun addition to this place. Hope you like it!
Sandra:

Åh, vad roligt! Ska kolla så fort jag hittar mina hörlurar pga har inte några högtalare på min dator :(

Svar: Åh, hoppas du hittar lurarna! :D
Nastasja Thor

Elena:

Liker! :)

jennifer:

Alltså, som om min Nastasja-saknad inte var stor nog?! Dör lite på att vi inte bor i samma stad (eller land ens..).

Och hallå, du är ju typ den minst bossiga personen jag vet?! Och hallå 2, ta så mycket plats du vill!! Du förtjänar ju all plats i världen.

Svar: Du skriver alltid de peppigaste kommentarerna! En dag ska vi bo i samma stad alltså.
Nastasja Thor

idaklo:

alltså vilken grym video-blogger du är!? vill träffa dig snart! kram!!

Svar: menåå Ida! Tack, vad snällt sagt. Så kul när det uppskattas! Jag vill med ses snart <3
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: