Happy 25th birthday to me!

 
Såhär glad är jag idag för det är min födelsedag. Det är dessutom en röd dag så jag får sällskap med Daniel. Inte nog med det, solen skiner för fulla muggar, det är klarblå himmel och allt! 25 bast fyller jag och känner mig ändå rätt nöjd med vart jag är i livet och vad jag hunnit med hittills. Nu blir det kaffe och frukost, woop!
 
Translation to English 
 
This is how happy I am today because it's my birthday. It's also a bank holiday so I get to spend it with Daniel. As if that's not enought, the sun is shining like crazy and the skies are blue and everything! I'm now 25 years old and feel pretty happy about where I am in life and what I've achieved so far. Now coffee and breakfast awaits, woop!
Amanda:

Grattis! :) Hoppas du får en finfin dag ^^

Svar: Tack Amanda! :))
Nastasja Thor

Daniella 🌙:

åhh grattis på födelsedagen!!! <3

Svar: Tack så mycket Daniella! :))
Nastasja Thor

ISA:

perfeeeekta vädret också för en urfin dag i solen! grattis till dig fining <3

Svar: Ja, jag kunde inte önskat efter bättre väder. Tack snälla Isa! :)
Nastasja Thor

Vicky:

yayyyy! födelse-high five och grattis finaste! pussss can't wait to see you

Svar: Tack bästa du!! längtar så in i bomben till juli
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: