Gothia längtan redan?



MTV, oh la laa.

Varje gång jag tar på mig träningskläder tänker jag på fotboll och därav Gothia Cup. Det går inte att hjälpas så ni lär få stå ut med min längtan fram tills v29 tar plats nästa juli, och därefter ett evigt hoppandes på att vi får åka dit det allra sista året. Möjligheterna finns ju som tur är. Träningslägret lär bli bra med, i Helsingborg. Stackars Elin får dock fira sin 18års dag med att inte få dricka. Back to football, träningen gick bra, dock gick en av mina dobbar av; den hänger av skon, rättare sagt. Jag har inte råd att köpa x2 skor detta året! Jag får kika runt i England under mellandagsrean.
Nu ska jag se på Mamma Mia, äta pepparkakor med ädelost och dricka te. Man måste få unna sig lite när man kan, och gud så skönt det är att avsluta helgen med mys.

... here we go again,
my, my,
how can I resist you?

S, x
Malin:

haha fuck you the chocolate is mine:D

Kommentera inlägget här: