Regn är kallt



Poor unfortunate soals - Jonas Brothers
I morse var jag så less, jag gick till skolan där mitt humör steg till toppen när jag fick träffa min klass. Hur skönt är inte det, att veta att man blir glad av att gå till skolan för att ens klass är så otroligt skön? Det är underbart. När jag kom hem skrev jag klart min engelskaläxa och skulle börja plugga på orden när jag somnade i 2½ h, min eftermiddag försvann helt och hållet. Jag väcktes av ett sms från Beckham som frågade om jag ville hänga med ut och springa. Först lastade jag ur bilen med mamma, sen stack jag iväg och sprang med min träningsnarkoman i spöregnet; det var riktigt kallt. Hon ska hålla igång mig tills vår träning drar igång på riktigt med fotbollen igen. Nu har jag ätit och kollat Idol. Jag tror faktiskt att jag ska lägga mig och börja läsa Harry Potter (<3) igen. Då har jag lite avkoppling när jag kommer hem, sedan kanske jag kan forsätta med mina andra böcker. Det blev ingen Nastasja-dag som jag planerat in, med O.C. och te, men jag hann med en del ändå.

Peter.
Tom.
David.
Jodie.

S, x
Kategori:
Florence:

Harry potter är bra^^

Robin:

Aa älskar sport bilar ;)



E dina nere-dagar över nu då? :)



Jo jag kände väll lite av skadan men d funkade ändå som tur va, alla tog d lite extra lugnt i närkamperna me mig haha ;)

Kommentera inlägget här: