butterflies

Nya nagellack är nice - ett grått, ett senapsgult/grönt och ett jätteblått. Och mer julklappar! Nu har jag bara tre kvar att köpa till av mina 10! Bra jobbat tycker jag, skönt att jag började tidigt i år. För övrigt rullar livet på gött. Fick tillbaka både matten och fysiken och fick G med gooooooood marginal (några poäng sisådär, men ni ska veta hur svårt det är!) och jag är nöjd. Bara Nationella Prov i matte D nästa tisdag och religionsprov sista veckan, sen är jag nog ganska fri tror jag? Jobbigt projektarbette som ligger och viskar i mitt öra dock.

Helgen var underbar! I fredags åkte jag till Robert och jag fick nästan ont i ansiktet av att jag log så mycket! Chillade en aning med Mike innan vi stack och handlade lite. Tacos på kvällen och en sväng till Viskan. Lördag spenderades i topp chill-mode utan smink och vid femtiden åkte jag hemåt. Bowling med ett tjugotal människor efter förfest i stans flottaste hus (?). Jag var den enda nykta och jag säger det varje gång: aldrig igen, haha. Söndagn spenderades i något otroligt fina blåa utsvängda brallor, röd/vit-rutig skjorta och blå keps på jobbet. Efter x antal timmars slit i pommeslukt märkte jag att jag inte hann till träningen och fick istället finbesök från Borås. Det är svårt att säga hejdå till nästa helg. Men nu är det bara 4 dagar kvar!

rrrrrrrrrrr

S, x
Kommentera inlägget här: