Fitline test

 
Mamma har tjatat länge nu. Det ska tydligen vara HUR bra som helst för kroppen. Mamma är ett levande exempel på att det fungerar då hon alltid haft dåligt immunförsvar och problem med sin astma. Hon mår mycket bättre nu.
 
Den här produkten består av olika vitaminer, näringsämnen och örter och ska tydligen jobba med kroppen inifrån. Det är pulver som man blandar med vatten innan frukost och innan man går och lägger sig. Sedan går det att lägga upp lite som man vill med innan-läggdags-drycken då man ofta vaknar väldigt pigg ganska tidigt på morgonen. Det kan vara perfekt att ta på eftermiddagen för att orka med sista timmarna på jobbet eller tiden efter jobbet (som när jag jobbar dagtid och vill sova resten av mitt liv när jag slutat).
 
Ska ge det här en chans nu. Är lite skeptisk till sånt här annars, men om det får min mage att bli mer stabil i och med alla mina matallergier så kan det vara bra. Sedan kanske det får mig att sova bättre och vara piggare när jag ska vara vaken i samband med mina skifttider och omställningar.
 
Let's go!
Kategori:
Kommentera inlägget här: