Hemma.



Bilden togs för cirka fem minuter sedan till just det här blogginlägget. En liverapportering så att säga. Igår kom vi hem till lägenheten efter vår vecka i Nice och den luktade obebodd men samtidigt så himla välkomnande. Jag hade en så himla jobbig hemresa pga vaknade med mens och värk från helvetet på hotellet följt av magkramper och ett himla spring på toaletten av okänd anledning. Tog rutinerat nog en resorb innan vi åkte för kunde knappt få i mig någonting. Väl hemma blev det i alla fall glutenfri macka och te <3 som jag längtat efter bröd alltså, till ett avsnitt Suits.
 
Idag och imorgon väntar Uport Music Weekend i min hemstad Ulricehamn. Jag har jobbat just denna helg varje år det hållts och nu ska jag äntligen gå på det med en samling av mina bästa vänner, Daniel och alla andra goa gamla vänner jag vet är hemma i helgen. Får hoppas att magen ordnar upp sig under dagen så att säga. Nu ska jag packa upp och ta en dusch. Bilder från semestern kommer upp när jag hinner redigera dem, men hoppas att ni fortfarande har semestermode påslaget hos er och har lite tolerans för den glesa uppdateringen!
Liene Svärd:

Ser så gott ut! Tycker bilden var fin.

ISA:

Alltid fint att komma hem ändå. Sjukt att man kan sakna sin "vanliga" mat så mycket. haha, saknade bröd & kvarg efter en vecka i USA ;)

Kommentera inlägget här: