Igår.

Jobba, hjälpa, skriva, fundera, söka, äta, glömma rasten. Rusa ut, sätta sig, svamla med en vän, köa, prova, bära knö och köpa på en outlet. Klunka iskall cola och visa lägenheten, trycka i sig icke-glutenfri pizza, lägga sig på sängen i fem minuter, skypa med en fantastisk person, skratta åt att vi tappar orden. Skriva handlingslista, åka i regnet, slänga skräp, plocka varor, välja den goda svampen, köa, gå ut i regnet igen. Rulla ihop hallmattan, tända all belysning, byta om, klippa Daniel, låta tystnaden vara lugnande. Prova köpta kläder, märka att skjortan är sönderklippt, styra planer för Ulricehamnshäng. Äta riskaka och kvarg, skita i disken, tvätta bort sminket, byta om. Krypa ner, skeda, sätta i bettskenan och blunda.
chrissy:

åh <3

ISA:

livets dagar!

Sandra Lundin:

Åh, klippa hemma! Vill testa på mig själv men tycker inte youtube har tillräckligt bra guider för att ajg ska våga :P Eller jag ska omformulera mig, jag är nog för klumpig för att jag ska lita på min egen förmåga!

Svar: Åh gudars! På mig själv hade jag nog aldrig vågat, haha. Har fått klippa Daniel ett bra tag nu ;)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: