4 x snaps from home

Livet. Så jäkla underbart och fruktansvärt på en gång. Det är helknäppt att den högsta toppen ger mig sånt rus och den lägsta dalen lämnar mig urgråten och tom. Fullspäckade dagar med kompishäng, supermat och stora skratt. Bara några få men starka inslag av totala, överväldigande sorgkänslor. Jag är ledsen för att jag skriver i gåtor men alla detaljer är inte ämnade för bloggen samtidigt som jag vill dela med mig av hur jag mår. 
 
Före ett eftermiddagspass på jobbet det väntar en sushilunch med min kompis Malin som bor och pluggar borti Jönköping. Det blir inte ofta men det är så fint när vi väl ses. Annars går tankarna kring packningen till USA och de cirka fyra hundra bilderna jag har att redigera på datorn nu. Hej hå! 
 
Translation to English 
 
Life. So damn wonderful and terrible at once. It's crazy how the highest high gives me such a rush and the lowest dip leaves me emptied of tears. Full days with friends, super tasty food and big laughs. Only a few but strong elements of total, overwhelming sorrow. Sorry to write in conundrums but everything isn't meant to be shared on the blog but wanting to share my feelings anyway.
 
Before an evening shift at work a sushi lunch with my friend Malin awaits; she lives and studies in Jönköping now. So when we finally get to hang out, it's lovely. Otherwise my thoughts are about my packing to America and the approximately four hundred pictures I have to edit on the computer now. Hey ho!
Kommentera inlägget här: