Faux fur bargain

faux fur Second hand, jumper Vila, hat Primark,
jeans Levis, shoes Kavat
 
Äntligen har jag haft tid att fota av den här fakepälsjackan jag fyndade i Frufällan. När jag och Cheyenne var ute på tur för ett par veckor sedan hittade hon den men den var för stor i axlarna för henne. Har tyckt att denna typ av plagg varit fin sen jag först såg min klasskompis Rebecka använda sin förra vintern. Det är så mysigt, att knäppa in sig och inte frysa.

ENGLISH
Finally I've had the time to photograph this faux fur coat that I found in Frufällan. When Cheyenne and I were out and about a few weeks ago she found it but it was to big in the shoulders for her. I've thought that this type of clothing has been nice since I first saw my classmate Rebecka wear hers last winter. It's so cosy, buttoning up and not freezing. 
Ellen Lindberg:

Men SÅ fin du är! Jackan ser så himla mysig ut.

Svar: MEN DURÅ <3 den är den bästa. Trodde aldrig jag skulle fastna för en sån själv, men det gjorde jag :)
Nastasja Thor

Christin:

Amen så fin du är!! Och så snygg!! Älskar skorna. Är det kavat?


Svar: Men fino. Tack!! Och ja, de är från Kavat. Haft dem i flera år och vrålälskar dem :D
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: