Oh, so 2008



Tänk att man kan sakna ett helt år så mycket; 2008 var bra på många sätt. Sommaren var helt sjuk! Trots regnet hittade jag på hur mycket roligt som helst med fina vänner och släkt. Filmkvällar med grabbarna i klassen med pizza, godis och cola; ingen sömn såklart. Jobb där jag tjänade ihop en del cash, tacka vet jag att få lön. Gothia Cup med de bästa brudarna i MTV var fantastiskt. Matcherna på Heden, invigningen där vi promenerade framför 50 000 personer, shoppingen och alla spårvagnsturer, Liseberg och alla skratt & tårar vi delade ihop. Mina två veckor i England, wow. Varje dag gjorde vi något nytt och jag kunde inte bett om någon bättre resa. 14 dagar med bara sol och saknade vänner och familj. Shopping där Primark och New Look tog alla mina pengar! Även Rileys där vi lirade biljard många gånger. De soliga dagarna jag spenderade med kompisarna i Ulricehamn, sol & volleyboll på Skottek, grill på kvällarna. Fotboll, fotboll och mer fotboll.

2009, bli bra.

S, x

Kommentera inlägget här: