Ont i axeln

Hej hå!

Igår hade jag nationella med Hannah, tjugo minuter senare drog vi till körskolan och jag failade stort på C-provet. 3h styrteknik som inte disponerades som den skulle, bra gött med skitbetyg i det ämnet med. Ta mig i kragen kanske? Körskolan & filmer. Balen där jag bara stod och log åt alla fina som gick där, tänk nästa år! Det kommer komma så snabbt! Träning på kvällen som gick skit.

Dagen började med konstruktionsprov, kanske G, inte vet jag. Matte och sedan spaghetti och köttfärssås. Hannah och jag hade sedan hand om äpple i vatten; sockerbitar i mjöl-stationen på Studentkampen, fasen vad roliga många var! Hem och bytte om, ner och gjorde marknadsföringsintervju på Parelle och sedan jobb i några timmar. Nu kikar jag Champions League finalen och jag deppar för att United inte kommer vinna. Imorgon har jag sovmorgon, SÅ GÖTT! Snart är det helg med, inte för att det blir mycket ledigt för det; student hela fredag, klassbollen på lördag och match söndag! När det äntligen blir bra väder har jag ingen tid att bara ligga i solen och steka.

Nu ska jag dricka mitt te och läsa Harry Potter.

TE2, o la laa.

S, x
Kommentera inlägget här: