Dagen efter en möhippa

 
Det värker hela kroppen efter gårdagens håll-i-gång. Jag var på möhippa för min kollega och vän, Emma. Hennes bästa vänner hade styrt upp dagen så jag infann mig i en park vid halv elva igår förmiddag och hjälpte till att sätta upp ett partytält. Det skyddade oss mot skyfallet under vår frukostpicknick efter att Emma anlänt på motorcykel med sin slöja flygandes bakom.
 
Därefter blev det sexkamp i Vårgårda med race på styltor, sågning, skottkärrerace, lerduveskytte, traktorrace (köra slalom) och bilrace där den ena gasade&bromsade och den andra styrde men där höger var vänster och vänster var höger. SÅ otroligt bra grej att hitta på. The bride to be var även bäst i typ alla grenar, så det gjorde dagen extra rolig.
 
Sedan åkte vi hem till Emma medan hon fick åka till ett zoo och klappa på djur. Så vi fixade maten (äntligen något där jag kunde hjälpa till att styra upp och känna mig hjälpsam, haha). Därefter blev det lekar, memory där Emma skulle para ihop bilder av alla oss som 1-åringar och 15-åringar. Och så den stora grejen där det blev en enda stor generad fnissattack - 15 minuter med en manlig strippa i vardagsrummet.
 
En så himla rolig dag och jag längtar otroligt mycket till bröllopet om två veckor. Det är ju så det kittlar i hela kroppen!
 
Proffsbilder från vår inhyrda fotograf kommer vid ett senare tillfälle!
Kommentera inlägget här: