Ingen tråkig måndag

Marika smsade mig och sa att hon skulle till Borås igår, så vi möttes självfallet upp på lunch.
En dagens, tack!
En chailatte på det för Marre!
Och en cappuccino för mig.
En kokosboll att dela på innan vi tog en vända på stan för att sedan åka hem till mig och Daniel.
Vad utlöste detta gapflabb måntro?
Jag som ettåring! Haha, tycker att jag har en rätt charmig baddräkt ändå.
På kvällen åt jag och Daniel pannkakor.
Min topping alla gånger <3
Daniels klassiska jordgubbssylt och grädde (och socker).
Sen skulle jag sova en stund pga nattjobb. Somnade kanske en halvtimme och förkylningen blev inte bättre. Jobbade till halv fyra i morse innan jag gick hem och ligger nu i soffan helt avslagen framför MTV VMA 2014. Inget jobb i natt heller så att jag blir frisk till helgens pass. Mvh ynklig sjukling!
Jennifer:

Men så mycket gott du äter!! Och hoppas du mår bättre snart! Skickar krya-på-dig-pepp över internet <3

Svar: Mår mycket bättre idag :) puss godbit <3
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: