Söndagstimmar, lyxfrukost och fix

En regnig söndag vaknade jag i mitt flickrum och bestämde frukostdejt med Marika.
Här! (Eller inomhus). På Torgstallet!
Fina tjejen i den bästa hörnan. Vi stod och "slickade på dörren" för att använda hennes uttryck, haha. Hängde på låset med andra ord.
Vi beställde lyxfrukosten. Latte, smothie, macka med creme cheese och gotte. 
Mumma!
Vi pratade massor om fotboll. Vi spelade ihop i så himla många år och det finns alltid mycket känslor där. Och om resor, hus, vänskap och housemusik. Några riktigt fina söndagstimmar <3.
Hela dagen regnade det och under tiden hjälpte jag Chey rensa ytterligare en gång i sin packning, städa igenom sitt rum en sista gång på ett år och åkte och handlade medan jag tvingade henne att vila efter en natt med vänner utan sömn.
Fixade mackor till morgondagens tretimmarskörning till Glimåkra.
Sen bjöd vi över rallymorfar på kvällsmat. Han hade varit ute och kört sin Husqvarna-mc från 1951 hela dagen, så himla grym!
Lite klassisk spaghetti och köttfärssås med riven parmesan, trattkantareller och ångkokt broccoli.
Nora:

Så fina och mysiga bilder!!

Svar: Åh, tack! Vad glad jag blir :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: