Det vi gjorde på lördagen dit vi åkte med bilen långt bort

På morgonen var vi alla väldigt trötta och inte ens kaffen satte fart på huvudena.
Men himlen var blå och gav oss perfekta förutsättningar för dagens aktiviteter.
Pallar inte hur charmigt området var.
Vi mötte upp Johannas vänner vid polishuset; Emelie i grönt!
Delar av gänget. Det är ju en så himla bra grej att blanda ihop en drös människor som inte känner varandra på dagen för att sedan ses på kvällen igen. 
Här var vi, på Chaos Event. 
Vi delades upp i två lag: Team Beast och Halvvägs Till 50 (som var vårt lag).
Utmaning ett - gladiatorkamp. Bäst av tre. 
Linus vs Johanna.
Fidde slog ner Claes, woho!
Malin vs Emelie.
Anton mot sin tjej Andrea.
Nästa utmaning var pilbågeskytte och det var så svårt. Jag satte alla mina i träramen eller utanför, haha.
Anton och Johannas syster Matilda fixar.
Anton.
Matilda.
Johanna.
Emelie.
Claes.
Min Daniel.
Fredrik.
Siktar...
Flög den iväg?!?!!?
Sen till det bästa - sumoutmaningen (hahahaha).
Två händer mot mattan; jag fick ju alltså bli den bollen ni ser till höger.
Mot Daniel! Jag vann första med en slags nackswing.
Sen hamnade jag här i omgång två och tre.
Sumokram.
På med dräkten.
En hand mot mattan.
Sumopuss!
Utmaning nummer tre: yxkastning. Daniel satte en i mitten på första!
Jag var kass, det var så sjukt svårt. Träffade inte tavlan en enda gång, haha.
Matilda tar i!
I sista utmaningen, stafetten, stod det 2-2 mellan våra lag. I stafetten fick vi: såga av en bit trä var, hamra i en spik, köra och bli körd i skottkärran ni ser ovan.
Heja heja laget!
Byte!
Sen gick vi såhär - här är andra laget som ligger lite efter, hehe.
Och allra sist hoppade vi säck. Emelie här!
 
Johanna.
Daniel i andra laget.
Emmie.
Anton.
Fredrik.
Och jag i min allra första säckhoppningstävling fick köra sista vändan....
Och vi vann!!!! Kul att Johanna fick vinna som vi firade också.
De härliga tvåorna som kämpade tappert!
 
Sen åkte vi hem och åt hamburgare och åt middag, men det får ni se en annan dag. 
 
Kommentera inlägget här: