Skrattframkallaren och ett fynd

Igår vaknade jag upp på min lediga dag och bestämde att det var helt okej att inte gå ut i den ohanterliga värmen förrän jag behövde. Så när jag trots allt gick en stund för tidigt hemifrån för att möta en kompis vid bussen, sprang jag in på Vera's Garderob på vägen.
Fyndade något helt otroligt att jag än inte kan förstå det. Ni ska få se snart!
Här är Jesper, en kompis från gymnasietiden som jag aldrig har tråkigt med. Vi har nog inte setts sen juldagen 2012 och det var precis lika roligt att snacka ihop oss om livet nu. 
Han åt pizza i vanlig ordning.
Och jag en kebabtallrik. Lite väl tung mat i hettan, men det var gott alltså.
Sen promenerade vi bort till Viskan för glass och väntade in Jespers kompis med flickvän.
Här är Arian. Han och Jesper har pluggat på samma skola.
Och hans tjej Linn.
Min Daniel kom ner efter jobbet. Det lustiga var då att han och Linn presenterade sig för varandra kände de igen varandra. Det visade sig att de hade gått i samma klass när de var yngre!
Vänner som skrattar ihop kan vara det härligaste att fånga på bild. Inte sant?
 
Sandra Leone:

Alltså Lejonet och björnen-glass är så vansinnigt gott!

Svar: Jag håller med dig till hundra procent! Fläder och lime, mmmm!
Nastasja Thor

lovisa:

skriver helt och hållet under på sista meningen, älskar spontana skrattfoton!

Svar: :)!!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: