50 år

Frida och Elin. Två underbara tvillingar som vi skulle fira igårkväll vid sjön.
Elin, Thure, Daniel, Malin och Frida. Vi åt litegranna och drack massor med gott!
 
Jag fastnade på bild till och med!
Fler av Frida och Elins vänner droppade in under kvällen.
Min halva.
Änderna gjorde oss sällskap.
De var nog sugna på tårtan Thure och Malin styrt upp.
Elin.
Frida.
Vi skulle fira med skumpa såklart.
Malin, nyss hemkommen från en vecka i Grekland. Brunis!
Drömläge för häng alltså.
Ulricehamn är så himla himla vackert.
Så jag skickade ut gänget på bryggan för lite kort.
Störtsköna hela bunten!
Frida erbjöd sig att fota mig och Daniel lite. Vi har lite svårt för att vara seriösa, haha.
Älskar den här bilden.
<3
*Går fort med händerna*
De här goa alltså <3
 
Sen dog kameran men vi satt kvar länge länge. Sjöng högt till gamla godingar och flyttade in borden under träden för att undkomma regnet. Sprang in på Bryggan ett tag senare men jag och Daniel kapitulerade efter en halv drink och tog en taxi hem. En magisk kväll med fabulösa personer.
Anonym:

Fyfan vad fint ❤️❤️

Jennifer:

Men tja, idyllen!
Känner av Sverigesaknad för första gången på himla länge kan jag säga dig.

Svar: En underskattt verkligen Sverige, specielt på sommaren. Tar din kommentar som en riktig komplimang! :))
Nastasja Thor

Jennifer:

Åh, bryggbilderna är så fina!!

Svar: Alltså, tack. <3
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: