THE INCREDIBLE HU11K

 
Fredagen den 13 juni 2014 var dagen min lillasyster Cheyenne tog studenten. Efter tre år av slit på det Humanistiska programmet på Bäckängsgymnasiet var hon klar. Efter tre år som försökskanin av det nya betygssystemet. Efter tre år med nya vänner, skratt och tårar så var hon färdig. Jag är så jäkla stolt.

Jag steg upp tidigt och fixade i ordning lite rosor.

Vi tog en fika innan hela tumultet drog igång. Mamma och hennes pojkvän Patrick, mammas kusin Wes, vår kompis Cho och min pojkvän Daniel.

Min kusin Josh kom dit för en kaffe han med.
I väntan på utspringet.

Fullständigt kaos.

Blå himmel och hetta varvat med sköna svalkande vindar.

Här är de - HU11K.
 





Den glädjen.

Sen hittade hon oss i folkhavet!

Glad som bara den.
Stolt mamma.

Mina två hjältinnor.
Sen vart det dags att hitta kompisar att krama och posa med.
Underbara Cazandra och Chey.
Vår syssling Hanna.
MOT FLAKET!

De gick alltså ett språkprogram, hehe.
HU11K = HULK
Världens bästa.

Största delen av gänget samlade!
Det kom regn i ungefär 10 minuter sedan var det bra väder resten av dagen. Sån tur!
Vi gick ner till Allégatan för att se alla lyckliga åka runt på flak.
Här kommer de!
När de flakat färdigt åkte vi tillbaka till Ulricehamn och till Kallbadhuset där Chey skulle ha sin mottagning.
<3
En mycket stolt morfar.
Daniel och mormor, haha.
Mamma med sin underbara pojkvän Patrick.
Morfar och mormor (står säkert och säger att "Jag har alltid rätt, du har fel" till varandra, haha).
Chey med sin grymma målning som vår moster Yvette har gjort.
Mina fina svärföräldrar var kom!
Vår fina moster Lima.
Mormor hade sytt och pillat ihop det här jättefina kortet. Undra om det är här jag får min pysselgen ifrån?
Så många av Cheyennes fina vänner kom och grattade.
Det blåste något fruktansvärt ute på soldäcket men Linnea var glad för det!
Se bara - helt fantastiskt. Och så sjöng de en allihop en vers av Studentsången.
Ansiktsuttrycket när hon öppnade vår present <3

De här två är helt fantastiska. Så glada att de kom från London för att vara med på detta!
Ja, är hon inte världens coolaste mormor så säg.
 
Anonym:

Oh Stars!! You have captured the day in a nutshell! Fantastic! You are SO clever. Love you more than the universe❤️

Svar: <3
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: